Informazioa

Jarri gurekin harremanetan. Zure galderei, iruzkin, iradokizunak ahalik eta lasterren erantzungo diegu.

(*) Nahitaez bete beharreko eremuak

Ciclos formativos

Barañaingo "Luis Morondo" Udal Musika Eskolan honako ikasketak ematen dira. Ikasketa orokorrak 3 ziklotan banatuta daude:

• I. Zikloa.  7 urte bete arte, Musikaren Hastapenak instrumenturik gabe. 4-5 urte bitarteko haurrek musika-hastapeneko ordu bat izango dute astean. 6 urteko ikasleek astean 2 eskola-ordu izanen dituzte, Musika Hastapeneko ordu 1 eta Abesbatza Hastapeneko ordu 1.

• II. Zikloa. 7 urtetik aurrera, instrumentuarekin hasi eta 5 maila dituena. Irakasgai hauek ematen dira astean zehar: Instrumentu Espezialitatea, Musika Hizkuntza eta Taldeak.
  • III. Zikloa. 6 maila edo ikastaro ditu. Egitura II. Ziklokoaren berdina da, baina Musika Hizkuntza irakasgaiarik gabe.